top of page

האהבה הדיגיטלית הראשונה שלי - Canva

עודכן: 28 באפר׳ 2023


 

כל רחבי האינטרנט מלאים בעיצובים יפיפים, זה בהחלט עושה לי חשק לצור גם עיצובים משלי. אבל לצערי הרב, חוץ מחוש אסטטי בסיסי, לא ניחנתי ביכולת עיצובית וגם לא למדתי עיצוב מעודי.


יום בהיר אחד נתקלתי בתוכנה האינטרנטית - Canva. זו הייתה אהבה ממבט ראשון, התוכנה הזו פשוט מגשימה חלומות, לא רק שהיא מאפשרת לי להיות מעצבת, לפני שהספקתי לומר ג'ק רובינזון, היא גם נוחה מאוד וידידותית למשתמש... ועוד פרט חשוב, היא חינמית.


Canva

אמנם לא כל הפיצ'רים והתמונות בקנבה חינמיים, אבל יש מספיק כדי להעניק את התחושה של מעצב על בעל מאגר מגוון של כלים. גם כשקנבה גובה כסף על תמונה, המחיר הוא סמלי מאוד - 1 דולר.

מה אפשר לעצב בקנבה?

לוגו, כרטיס ביקור, פלייר, מצגת, פוסט לפייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, כריכה לספר ועוד המון המון דברים.


Canva

קצת נתונים על קנבה כדי להרשים

10M+ משתמשים

1640 ימים הופעלה קנבה

100M+ עיצובים עוצבו בעזרת קנבה

בקנבה עובדים יותר מ-100 עובדים מ-12 מדינות שונות.


Canva

איך נולד הרעיון?

הכל התחיל כש-Melanie Perkins (מלני פרקינס) לימדה עיצוב באוניברסיטה וראתה כמה קשה לתלמידים ללמוד את הבסיס של העיצוב, מלני חברה ל- Cliff Obrecht (קליפ אוברכט) וביחד הם עיצבו ספר וכלי לעיצוב אונליין, אשר היה אמור להקל על התלמידים ועל המורים ביצירת ספר המחזור שלהם. מהר מאוד מלני וקליפ הבינו, כי הטכנולוגיה שפיתחו בעלת פוטנציאל גדול והשימוש בה יכול להיות הרבה יותר רחב. כך נולדה קנבה בשיתוף פעולה עם מייסד Cameron Adams (קמרון אדמס). רוצים לראות את התמונה של שלושתם? הם כאן

אם החלטתם לנסות להיכנס לנעליי מעצבים או במלים אחרות להיכנס לקנבה לחצו כאן

ואם אתם רוצים ללמוד להשתמש בקנבה, מוזמנים לקורס הדיגיטלי כאן


Canva


דרך אגב כל התמונות שבפוסט לקוחות מקנבה

348 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page